środa, 20 marca 2019

Me [#8]

[credits: X||X||X]
  Hej hej, wróciłam, a przynajmniej znalazłam nieco czasu aby wrzucić na Zireael Graphic kilka moich prac, w tym sygnaturkę widoczną powyżej. Nadal jednak jestem zajęta i przez jakiś czas nie będzie mnie na grafice, a obecna będę jedynie na Slaves of Delta (i tak się ograniczę). W dodatku chyba mnie jakieś choróbsko nabiera, brr...

Dla mojego misia - jeszcze z walentynek
A tu mamy pracę na nagłówek z gifem. Jeden z pierwszych moich tego typu nagłówków.
[credits: x || x || x || x ]
Dwa nagłówki z Seleną Gomez w dwóch różnych wersjach kolorystycznych.
Prezentuję też pierwsze przeze mnie wykonane tło na facebooka. Ow gath, kocham ten motyw.

3 komentarze:

  1. Ta sygnaturka jest cudowna! Bardzo lubię prace gdzie jest wykluczenie kolorów. Bardzo ciekawie to wygląda. Do tego przyjemna koloryzacja <3 Nagłówek z gifem również podbił moje serce. Aż trudno uwierzyć, że to Twoja pierwsza ruchoma praca.
    Pozdrawiam i życzę dużo weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jak miło widzieć twój komentarz na stronie ZG. Dziękuję ślicznie i również życzę dużo weny, ale również i czasu <3

      Usuń
  2. Jooooł.

    Tęcza (jakby co - Queen of Rainbow na Howrse, Aliquid na doggi, kontakt na discordzie Tyksia ma) przybyła w końcu, aby zamówić szablon dla swego nowo powstającego bloga - grupowca PBP w klimatach zwierzęcych. Więcej raczej nie trza wiedzieć. Jak to ma wyglądać? *odstawia na bok piekącego się murzynka i jednym okiem zezuje bacznie, by się nie spalił* Ano, zobaczymy.

    Szablon dwukolumnowy w fioletowej kolorystyce, nagłówek... hm, nie wiem, jak to określić, zamknięty? Szczegóły za zgodą administratorki podam Tyksi kochanej na privie, bo jest tego dużo za dużo. Także ten, dziękuję i do widzenia.

    Kurtyzana! Jak mogłeś! Tak się spa... Ekhem, ekhem. Drugi raz do widzenia.

    (#@##@#!)

    OdpowiedzUsuń