środa, 19 grudnia 2018

Ameno [#4]

Prosta sygnaturka na dobry początek
  Witam was kochani w kolejnej notatce Tyksony Avan Calveite von Fragonii Aspar. Po odsłuchaniu swojego wywiadu na Radio Ghost, walce na szablony i atakach mojej nauczycielki od matematyki pragnę postąpić tak samo jak Gargamel po wizycie u pani psychiatry Sexmasterki, jednak przy życiu utrzymywała mnie grafika. Ostatnio dużo z mojej strony się działo, ale koniec końców - mam, co chciałam!
Szablon wolny
https://cdn.discordapp.com/attachments/518374896120889387/525033904319627265/iPvEhoi.png

Baner
Baner
Prezentacja
Pokaz mojego beztalencia

3 komentarze:

  1. Ładne te banery c;

    Mogę prosić o kolejną okładkę?

    1. https://www.wattpad.com/story/172050185-bez-granic-oneshoty
    2. Szmachcian
    3. Okładka na wattpada
    Minimalistyczny, taki prosty. 550x859. Musi być tytuł i mniejsza nazwa autora (Szmachcian). Dobrze by było, gdyby okładka była mroczna i tajemnicza, bo ogólny rodzaj oneshotów to thriller. Daje wolną rękę, jednak prosiłabym o odłożenie realnych zdjęć. Może być art.
    4. Hasło Pieczenie Murzynka
    5. Kontakt: Pandemonium. (hw)
    Link do Zirael wkleję do fabuły.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. https://leadair.blogspot.com/
    2. Eilay
    3. Szablon
    Układ najlepiej zamknięty, jednakże, jeśli masz pomysł na otwarty, jestem na tak. Zależy mi na dwóch kolumnach, raczej więcej od życia nie chcę. Zamknięty albo minimalistyczny, może tak. Dobra, dobra, nie oszukujmy się, że jestem bardzo elastyczna, ale niech będzie albo zamknięty, albo minimalistyczny, oddaję to w ręce twojej wizji.

    Chcę, by było miejsce na sześć stron, które byłyby jakoś wyróżnione (nie typowo w kolumnie), czy to na boku bloga (preferuję tę opcję), czy na nagłówku. Życzę sobie także dwa kwadraciki/prostokąciki na tekst, które, podobnie jak strony, muszą być w jakiś sposób wyróżnione. W postach nie chcę niczego, poza datą, komentarzami i etykietami, czyli odpuścić edycję np. autora, bo nie chcę tego używać. Fajnie by było, gdybyś dodała wysuwającą się kolumnę z pięcioma gadżetami etykiet.

    Oh God, tu mnie masz. Na pewno odstaw jaskrawe, tzw "oczojebne" kolory. Nie chcę także beżów, jak to jest aktualnie. Najlepiej pastele w połączeniu jasnych odcieni szarości/bieli, nie czerni, jedynie w formie dodatku, jak już. Niech będzie jasny, nie pasuje mi ciemny.

    Postaci żadnej nie chcę, chętniej zobaczę motyw książek, lecz tutaj Ci nic nie narzucę, wolna ręka.

    4. Pieczenie murzynka (biedny murzynek...)
    5. Malavia na Howrse, Eilay#1252 na Discordzie, x.eilay@wp.pl mailowo

    OdpowiedzUsuń