sobota, 29 grudnia 2018

So sexy [#5]

Banerek dla Amazing City
  Hej hej! Dzisiaj mniej szablonowo a zdecydowanie bardziej graficznie. Pragnę też oświadczyć, iż niestety, ale rezygnuję z zarabiania na swoich pracach. Powód jest prosty - i tak i tak nikt nie złożyłby u mnie zamówień. Nie będę jednak przyjmowała ich zbyt dużo, z powodu ograniczonego czasu. 
Zamówienie dla A-Enemi
  Jestem nawet zadowolona z tej okładki. Szybko i przyjemnie mi się pracowało. Nie mam doświadczenia z wattpadem, ba, nie lubię tej strony z wiadomego powodu (wygryza bloggera, jest raczej nudna...). Mam nadzieję, że będzie ci dobrze służyła. 

Wolne nagłówki

  W dwóch wersjach kolorystycznych. Nagłówki wolne, mogę je dodać do szablonu, do jakiegoś bloga. Mam nadzieję, że się w miarę podobają. Umieszczam dwie wersje kolorystyczne, bo obie mi się naprawdę spodobały. 

  Notatka dosyć króciutka, ale chciałam oddać zamówienie, żeby klientka nie musiała dłużej czekać. Zachęcam do wyrażania swojej opinii w komentarzach i do następnego! :D

6 komentarzy:

  1. Cześć! Okładka powala mnie z nóg <3 Przepięknie wyszła. Nagłówki też super, osobiście przypadła bardziej mi do gustu druga wersja kolorystyczna.
    Pozdrawiam ciepło i czekam na więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosy były rozłożone mniej więcej pół na pół, a mi obie wersje kolorystyczne bardzo mocno przypadły do gustu. A okładkę robiłam właściwie na spokojnie, bez większego kombinowania. Minimalizm, jak sobie klientka życzyła i też jestem z niej bardzo zadowolona. :)

      Usuń
  2. Sama nwm, czy wattpad wygryza bloggera xd
    Dziękuje za okładkę ^^ Bardzo ładna ta czcionka "Bez granic", chociaż zdjęcie za bardzo nie przypadło mi do gustu (ja widzę dużo realu, którego nie lubię), ale nie będę marudzić ^^ Tak jak w przypadku Eilay, w głowie nie miałam zarysowanej próbnej okładki.
    Tak więcej jeszcze raz dziękuje c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wiele bloggerów przeniosło się na wattpada i trochę tak wygląda. Miałam problem z wyborem zdjęcia, ale mimo wszystko dziękuję i oby ci dobrze służyła! :D

      Usuń
  3. Piękne nagłówki ♥ Druga wersja najbardziej mi się podoba.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń