sobota, 26 stycznia 2019

Ad augusta per angusta... [#6]

...do wielkich osiągnięć przez trudności.

Witam wszystkich w ten piękny sobotni dzień. Dość dawno nie wstawiałam żadnej notatki, choć, tak na dobrą sprawę, wykonany szablon i prezentację mam już za sobą. Pod koniec dołożę mały bonus w postaci dwóch prezentacji do wolnego użytku oraz avatarów dopasowanych do nich.


podgląd na blogu
Tym razem szablon o nieco innym układzie. Nie ukrywam, że robiło mi się go bardzo przyjemnie, a zamawiająca była bardzo pomocną i zgodną osóbką, dzięki czemu efekt jest taki, jak widać. Nie zamieszczam linka do pobrania, ponieważ ów jest już na blogu zainstalowany. Na dniach dodam w stopce posta etykiety.

Prezentacja dla graczki eltena.
Jeżeli mam być szczera — jestem średnio zadowolona z tej pracy, mimo tego nie uważam, że wyszła tragicznie.

A teraz przejdźmy do wolnych prezentacji oraz avatarów.

zestaw pierwszy
rozmiar prezentacji: mała, 400px wysokości
<center>
<div style="background-image:url(http://funkyimg.com/i/2QzdF.png);height:390px;margin-left:0px;margin-top:0px;overflow:auto;width:555px;">
<div style="height:350px;margin-left:275px;margin-top:15px;overflow:auto;text-align:justify;width:250px;">
<div style="text-align:justify;"><font color="#07310d" face="times new roman"><span style="font-size:x-small;">Aby przejść do następnej linijki, należy wcisnąć enter+shift, w ten sposób unikniesz błędów.
</div></div></center>

Kliknij i pobierz!

zestaw drugi
rozmiar prezentacji: mała, 600px wysokości
<center>
<div style="background-image:url(http://funkyimg.com/i/2Qzz9.png);height:550px;margin-left:0px;margin-top:0px;overflow:auto;width:555px;">
<div style="height:435px;margin-left:-260px;margin-top:53px;overflow:auto;text-align:justify;width:270px;">
<div style="text-align:justify;"><font color="#fff" face="times new roman"><span style="font-size:x-small;">Aby przejść do następnej linijki, należy wcisnąć enter+shift, w ten sposób unikniesz błędów.</div></div></center>


Kliknij i pobierz!

To tyle na dziś, mam nadzieję, że prace chociaż w małym stopniu przypadły Wam do gustu.

Z chęcią przyjmę zamówienia na grafikę, lecz na szablon tylko jedno!

5 komentarzy:

  1. Chyba najbardziej spodobał mi się zestaw z kociakiem! <3 Uroczy bardzo. Co do szablonu - jestem z ciebie mega dumna, nie będę się za bardzo rozpisywać, bo moją opinię na jego temat już znasz. ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociaki na ogół są przeurocze! I tak, znam Twoją opinię i bardzo Ci dziękuję, Tyksia.

      Usuń
  2. Już wcześniej widziałam ten szablon i prezkę i powiem ci, że to dzięki szablonowi dołączyłam do tego bloga xd
    Fajne te roślinki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!
    Przychodzę z zamówieniem na szablon dla tradycyjnego grupowca pbc o tematyce wikingów. Blog dopiero co powstaje, ale nie widziałam przeciwwskazań do nietworzenia szablonów do takich. Chciałabym, żeby był trójkolumnowy, w nagłówku obrazek ten lub ten. Układ otwarty, kolorystyka ciemna. Napisy takie jak na obecnym nagłówku. Piecząc murzynka czekam na potwierdzenie ;) Jestem dostępna pod mailem karox666@gmail.com albo na discordzie Kala#3204

    OdpowiedzUsuń